Здравейте колеги... Имам следния проблем при моята 159-ка.. При студен старт когато натисна педала и няма отговор от двигателя... И така 4-5 секунди и почва да вдига бааавно оборотите докато не влезе в турбината и се изфорсирва... Пускам педала пак подавам газ и пак мудно мудно качва обороти докато не завърти турбината и се изфорсира нормално.... Имате ли идея каква може да е причината... Колата не беше палена от 9 месеца!!!! Ако това има значение....
Известие
Collapse
No announcement yet.
159 1,9jtdm не се форсира при първи старт.....
Collapse
X
-
Малко ъпдейт на информацията... след 1 мин. Работа е значително по добре... Но от 1000 до 2000 и малко е супер мудна. Натискам педала до долу и чакам.... Сигурно са и нужни 2-3-4 секунди за да почне постепенно да ускорява до 2000 и малко оборота докато влезе в турбината и после излита подобаващо... Моля ако имате предположения споделяйте че е много опасно когато се изтеглям от кръстовищата...Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
-
Аз имам същия проблем .. при работещ дебитомер пак прави така .. пръскаха го със спрей .. но проблема най вероятно идва от ЕГР .. хубаво е да се погледне и датчика за налягането при принудително пълнене (точно над подгревните свещи) моя го откачих не беше мръсен и го закачих и сега в студовете колата работи супер добре . Но докато беше топло времето пак така ми правеше никаква сила докато не се включи турбото .. придружено с черни пушеци ... На диагностика нищо не излезе ... Опитай ти да я закачиш поне на теб може да ти покаже.
Comment
-
След като не е палена толкова време колата, смени горивния филтър и досипи нафта в резервоара, така че да се смеси с тази, която е стояла дълго време.Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "
Comment
-
Да. Днес ще търся сервиз за диагностика смяна на масла и филтри.... Но си мислех и за egr-a че може да се е запушил или нещо подобно.... Ще пробвам с тези варянти колеги и ще споделя като намеря проблема! Благодаря!!!Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
Днес мисля че намерихме проблема и скоро ще бъде разрешен... Оказа се МАП сензора... Поръчан е нов и надявам се още утре да видя дали ще е по добреАlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
Аз имах почти идентичен проблем но на Алфа ГТ 1.9 жтд. Оказа се, че ЕГР беше затлачен и клапанът му беше забил. след хубаво почистване и раздвижване на клапана, колата хвръкна. Доста лесна манипулация заслужава си да се направи дори да не е от него. Колата и беше трудно да ускори в нагорнище.. след 2-2500 започваше да върви нормално. Ето инструкция с картинки http://www.mediafire.com/file/nxgz2f...n+a+1.9JTD.pdfAlfa Romeo 156 1.8 TS 99'
ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'
Comment
-
Колега, 3 дена бях командировка и колата не се караше... одеве седнах запалих я .. и същия проблем ... никакъв отговор от двигателя... педала до края и за около 10 секунди качва до 2000 оборота ... наскоро чистих ЕГР профилактично но явно не е от него .. от къде взе МАП датчика и оправи ли се проблема ..от къде мога да поръчам за моята 159 .. 1.9jtdm (150 коня)
Comment
-
alfa romeo 159
Здравейте, имам 159 16V 150 k.c която не иска да пали. Преди няколко дни бях пред вкъщи колата работеше. Тръгвайки подавам газ.. Нищо... На 1000 оборота и не мърда.. На свободна мъчих педала на газта до долу и седи пак на 1000 оборота. И огасна... Диагностики.. Нова нафтова помпа (резервоаната) проверка на ГНП помпа ок. Проверка на дюзи (стенд, налягане) ок и 4те. Колата пак запалва но педала на газта не играе никаква роля........ Не мърда от 900-1000 оборота. И изглежда че всеки момент ще изгасне. Колата не даваше никакви признаци. Нито пушек вървеше нереално много за sportwagon. ПОМОООЩ
Comment
-
На диагностика параметрите:
- throttle angle
- gas pedal position
- gas pedal position signal (track 1,2)
- accelerator pedal track
какви стойности имат? Променят ли се адекватно?
Изобщо проверихте ли ел. връзките на педала?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от TishO Покажи съобщениеНо от 1000 до 2000 и малко е супер мудна. Натискам педала до долу и чакам.... Сигурно са и нужни 2-3-4 секунди за да почне постепенно да ускорява до 2000 и малко оборота докато влезе в турбината и после излита подобаващо... Моля ако имате предположения споделяйте че е много опасно когато се изтеглям от кръстовищата...
Comment
-
Първоначално публикувано от kimi_raikkonen Покажи съобщениеПри мен беше от ЕГР клапана, като го затапих и колата литна.
Катализатора беше също чист, но въпреки това го свалих.
Дебитомера беше измит.
Турбината проверена.
Диагностика на 2 различни места - всички казват, че колата е добре.
До колкото знам моя мотор (1.9 jtdm 140) няма вихрови клапи, dpf и прочие?
Comment
-
Здравейте колеги, при мене положението е такова. На второ или трето палене за деня пали много трудно и изкара бял дим. В едно гаражно сервизче ми казаха че има грешка на дроселовата клапа , изчистиха грешката и да я карам така 2, 3 дни и ако пак я покаже ще я сваляме. Днес не се стърпях и в студа я свалих поне да я почистя но тя беше чиста и като и отворих кутията вътре дето е управлението и зъбните колелета беше всичко в черно масло изчистих сглобих и сега тия дни ще видим.
При загасена кола клапата в какво положение трябва да е, мойта стой отворена
Comment
Comment